Fullt krig...

Problem1 har kraftiga bekymmer att hantera den nya hållningen från min sida... tror snart att det kommer att bryta ut i ett regelrätt krig. Men nu gäller det att stå på sig och inte vackla, för då bryter fienden igenom den tunna mur jag lyckats bygga upp senaste dagarna. Trist att det ska behöva komma nu i juletid men eftersom jag snällt stått tillbaks under sista ett och ett halvt året av olika "bra" anledningar finns det nu inget att skylla på.
Give me your best shot girl!... eller bitch kanske passar bättre i det här fallet :)
Beväpnad till tänderna lägger jag mig i skyttegraven och väntar på nästa motattack. Ledsen och irriterad har vi passerat, nu är vi mitt inne i skuldfasen... nästa steg blir nog ilska. Fy fan vad mycket man hinner på några dagar. Nåja efter moln väntar sol... fast det ser fortfarande jävligt mörkt ut må jag säga. Är fullt förberedd på alla fula knep och det kommer inte att gå så här smärtfritt det är jag övertygad om. Jag kan tänka mig minst två tre riktiga lågvattenmärken som hon kommer att ta till. Måste nog förbereda mig på några till nu när jag sitter och tänker på det.
Vad fan ska hon hitta på härnäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0