Första nyårslöftet...

...är att verkligen göra ett ärligt försök att sluta med tobak. Ja inte att sluta utan att försöka sluta. Kanske låter fegt men så blir det... Har idag bara tagit en snus jämfört med kanske en normaldag 10st. Är ganska irriterad och tyvärr ringde problem1 och mucka i morse med resultatet att jag bad henne dra... dumt.. men va fan ska hon ringa hit hela tiden för? Hon vet så jävla väl vad som retar upp mig... ja synd var det i alla fall. Nu blir det nog kontakt via instanser och förståsigpåpersoner under 2008... skitsamma.
Hade också tänkt skriva ett mess till Fröken Underbar eftersom det blev lite dumt med julklappen jag köpte, trodde ju hon öppnat den då hon messade den 23:e... men tydligen inte.. Så nu antar jag att hon tror att hon fick den just för att hon messade den 23:e. Jävla skit... Sen ska Möjlighet1 hit med kidsen berätta hon igår. Passar lite illa känns det som...
Har iaf köpt en dosa och ett paket cigg utifall att det blir kris framöver...

Ut med det gamla!
In med det nya!

Kan fan inte vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0